Selasa, 8 Mei 2007

Tips dari aku.

Tips-tips nak kejutkan aku dari tidur dengan betul. diantaranya;

1) Panggil je nama aku kuat-kuat, tapi jangan tahap jerit! aku bukan pekak.

2) Gunakan tangan(bukan kaki) anda dan sentuh ibu jari kaki(tak kisah kanan atau kiri).

3) Gunakan tangan(bukan kaki) anda dan sentuh bahu(tak kisah kanan atau kiri).

tiga cara je, dan disini juga aku senaraikan contoh cara-cara yg SALAH untuk mengejutkan aku dari tidur. Contoh-contohnya;

1) goyang lutut aku kuat-kuat.

2) lutut aku digoyang kuat-kuat.

3) kekuatan goyangan ditumpukan dilutut aku.

4) kuatnya lutut aku kena goyang.

5) kedua-dua belah tangan pegang lutut aku dan digoyangkan sekuat hati.

6) lutut yg kuat digoyang.

7) goyangan lutut tahap dewa.

8) oh, lutut! oh, goyang!

9) diantara tangan dan lutut mesti ada goyang.

10) goyang aku lutut di goyang.

cukuplah 10 tips cara SALAH mengejutkan aku disenaraikan disini.

SELAMAT BERAMAL...

16 ulasan:

crunchyahcock berkata...

hang kalu bom malatop tepi telinga pun x dengar la, paling seswei pun goyang lutut hang je, ke lutut hang goyang, goyang ke lutut hang?

Butaseni@Wan Raja berkata...

macam hantu raya lak kena picit ibu jari.......oh lupa hang kan seekers

Butaseni@Wan Raja berkata...

goyangan lutut itu jika disertakan dengan kalimah 'maa roobbukaa?' adalah lebih afdal untuk kejut sang paranormal bangun dari tidur.

jinggo berkata...

maarobbukaa tu kena bediri di hujung kaki saja..........
tu pon hanya dewa saja yang tau buat....................
hang tu kalau nak gerak.....
amik ayaq simbah saja.......
nak dok dekat takut............
hang kan bapak............

Pegawai Khalwat berkata...

Ada lagi cara kejut hang.

"Telepon berbunyi! Telepon berbunyi! Angkat! Angkat!"

jinggo berkata...

har... har... har...

tegezoot berkata...

crunchyahcock-ed kota kata ang dasyat!

butaseni-yang tu uncle ki la!

butaseni-maa robbuka? aku ingatkan malaikat, alih2 hmmm....

jinggo-nak gerak jinggo pakai hon kereta tekan gila2 pun tak bangun jugak.

pegawaikhalwat-ringtone yg paling meluat aku dengaq, sepanjang hidup aku!

Natra berkata...

alah! apa susah! gosok-gosok manje jer,bangunla tu nanti!

Pegawai Khalwat berkata...

Kratonchic gosok-gosok manje sape tu? Oh... fahami.

Hummm......

Hummmmmmmm.......

Hummmmmmmmmmm...... boleh....

jinggo berkata...

aaaarruuuummmmmmmmm.......
eeeeerrrmmmmmm............

tegezoot berkata...

kratonchic- ???

pegawaikhalwat- mula la nak buat keja dia tu!

jinggo- syadap u!

jinggo berkata...

apa syadap-syadap............
oooooooo...........
har har har har har

Natra berkata...

pegawaikhalwat??- jauh menyimpang, nak pi mana?

jinggo!! dun be nenoty bebeh...

cheq kata...gososk-gosok manja kat lutut..baru la dia bangun elok2. kalau tak, naya kena penerajang sang paranormal..heheheh..tul tak?

tegezoot berkata...

kratonchic- betul ibu;)

Mak Su berkata...

encik tegezoot? engko kalu nak dikejutkan dari tido... memang selalu kena goyang lutut ker? phobia sangat plaks dgn lutut dan goyang yer?

tegezoot berkata...

mak su- Memang phobia!