Jumaat, 25 Mei 2007

Bagaimana?

Bagaimana rasanya kalau anda dapat melihat sesuatu yg orang lain tak boleh?

Maksud saya bagaimana kalau anda boleh melihat HANTU?

Bukan sekali-sekala...

Bukan kadang-kadang...

Bukan jarang-jarang...

Sebaliknya kerap-kali! Maksud saya kerap sangat!

Bagaimana kalau anda menyedari bahawa anda mampu melihat disebalik tabir dunia mereka?

Wajah dan sifat mereka?

Ada yg mahu bersahabat dan ada juga yg sebaliknya!

Atas satu tujuan! Yg pastinya mahu menyesatkan!

Bagaimana?

35 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku akan tukar nama jadi uncle dan cari 2, 3 orang perempuan cun serta seksi utk tubuhkan group seekers baru.
wahahaha!

crunchyahcock berkata...

aku plak akan interview sume aweks cun yg dtg apply....huhuhu

tegezoot berkata...

kamarul- steady uncle kamarul!

crunchyahcock-dasar pemburu cinta wanita.

Butaseni@Wan Raja berkata...

aku aaaaaaaku mahu w wang,intan,berlian....aku mahu aku mahu prumpuaaannnn,aku mahu o oorang hor hormat t takut dgn a aaaku......

pjoe berkata...

Wah..
serius..aku tk pnah nampak hantu..
benda paling pelik berlaku dlm hidup aku.
masa aku kecik dulu (dalam darjah 3).. aku main atas kubur
pegang batu nisan.then bergerak sendiri. Aku and adik aku (yang kawin tu) lintang pukang lari. Muka pucat. Balim terus senyap.
hahaha

m i n e r a l . . . berkata...

aku taknak lihat hantu, aku nk lihat masa depan yg hantu-hantu rosakkan...mungkin bole diperbetul dr awal :)

Tanpa Nama berkata...

saya tidak layak menjadi ahli seekers kamarul kerana saya tidak cun dan seksi..

maka, saya mahu jadi ghostbuster!!

Tanpa Nama berkata...

Minta dijauhkan dari perkara sebegini.

crunchyahcock berkata...

pemburu hantu vs. pemburu cinta wanita???

Butaseni@Wan Raja berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Butaseni@Wan Raja berkata...

ada 98 alam ghaib ciptaan allah..tambah i(alam kita).penghuni alam lain bebas merayau di alam kita,kita pulak tak semua boleh kesana,
tak semua jugak boleh melihat kelibat mereka....

Pegawai Khalwat berkata...

Bagi kat aku, aku nak buat pameran.

Butaseni@Wan Raja berkata...

pegawai khalwat...
kaya kaya kaya

jinggo berkata...

pegawai khalwat... buat pameran...
letak tiket RM 15...
bersusun orang datang.....

Mak Su berkata...

tegezoot - maka ko siasat ler sapa yang cakap "hahahhahaha, harta ini bukan kaooo yang punyerrrrr, harta ini ahmad albabbbb yanggg punyerrrr"

Mak Su berkata...

kesian kat awak... tentu tercari-cari orang yang satu geng kan? nanti saya gi penang pekena nasi kandaq saya cari awak ya....

tegezoot berkata...

butaseni-akan ku tukarkan kau menjadi Orang Minyak!

nezjoe-itu dah kira pengalaman paranormal la tu!

mineral-salam kenal! melihat masa depan memang kita tak boleh, hanya Allah yg tau!

rena- tak cun dan tak seksi? Cuba awak siarkan gambar awak dalam blog, dan biar kami yg menilai betapa seksi dan cunnya awak! boleh? yg pastinya awak tetap manja.

indahsakura-saya hormati keputusan awak.

crunchyahcock- yelah2!!! pemburu cinta yg menang!

butaseni-rupa2nya ang tak buta mistik ya?

pegawaikhalwat-macam la benda tu berjasad boleh tangkap dengan tangan atau jala.

jinggo- dia seorang saudagar yg maha penjimat!

mak su- itu Jin jaga harta Ahmad Albab! Nak pekena nasi kandaq? Kambing makan tak?

k o r o m y s t berkata...

Menarik gak persoalan tu. Tapi takde niat nak tengok. Baik tengok BLEACH huhuhu...

Tanpa Nama berkata...

Salam ziarah.

hahak. boleh nampak mereka?
jawapannya tak mahu. katakan tidak! ha ha ha.

psssstt: mak saya ada deria tu, kadang-kadang dia boleh nampak dan dengar suara mereka. ngeri!! oh tapi dapat secara semulajadi bukan sebab menuntut ilmu ;)

Butaseni@Wan Raja berkata...

bukankah kita dah buat perjanjian,
di alam dewa ni tidak dibenarkan pakai baju gaban.........

blackpurple @ jowopinter berkata...

Boleh join geng Seekers la kot!

:D

Tanpa Nama berkata...

dalam diri kita lebih banyak hantu - hantu yg sgt berhantu! Hehehe Saja je intai2 di sini ...

Natra berkata...

fu yoooh!!! seram soit bila bley nampak! tak caya? tanya tegezoot!Dia selalu lepak ngan depa, kat cc, kat safa, kat merata-rata lah!!

- G O R O - berkata...

Anda telah diberi Peluang oleh ALLah untuk melihat semua itu, Pandangan anda telah dibuka untuk sesuatu yang lebih luas. Bersyukur!

jinggo berkata...

wei...
ibu seni...
itu hantu jebonnnn........

tegezoot berkata...

koromyst- aku minat jugak tengok cerita tu, tapi sayang banyak kali terlepas episod sebab busy!

akirasuri- kirim salam dengan mak awak ye! kata kat dia, sama la kita!

butaseni- ei, apa da gaban???

blackpurple- takleh jugak! seekers ambik yg seksi2 saja!

serunai fakir- ya betul!

ibuseni- itu bukan Hantu tapi Anak Hantu!

goro- kadang2 ia juga menjadi ujian.

jinggo- hantu jebon? emmm???

suriani berkata...

aku tak mahuuuuu... biarlah ia menjadi rahsia...
aku rela jadi fenakut seumur hidup, nama nak tengok takde la, tima kasih!

tegezoot berkata...

umi ameer- takpe2! saya pun penakut jugak!

jinggo berkata...

tegezot......
dia mana boleh takut.....
dia biasa tangkap hantu..........

Tanpa Nama berkata...

waktu saya berusia 5 tahun, saya pernah lihat makhluk ini. biasalah, budak-budak kecik. suka main dalam semak samun dekat-dekat maghrib.tapi sebetulnya, rumah yang kami sewa waktu itu memang sedikit 'keras'.

k o r o m y s t berkata...

Wahaha~!! Singgah lagi sini xD
Apsal takde hapdet lagi?
Masih dengan persoalan antu yer?

Yang pastinya, apsal kebanyakan antu yang digambarkan mesti perempuan dengan rambut rebonding.

Iskkk...

Erran berkata...

Aku nampak antu gak...manusia yang berperangai antu! Bikin rosak bangsa Melayu. Cisss.

- G O R O - berkata...

Anda seperti kenalan saya di Bank tempat sy bekerja dahulu, yang pasti anda ada kelebihan, dan guna kelebihan itu.

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih atas sokongan sdr .. saya belajar gendang pun di Kedah ... kan tempat sdr dekat dengan Kedah ...Insyallah jika ada kemahuan akan tercapai juga hasrat sdr kelak, saya doakan sdr Amin ....

tegezoot berkata...

jinggo-jangan dok merepek!

rena-mana2 pun ada, antara tahu dengan tak saje!

koromyst-itu pandangan awam, sebenarnya bermacam-macam spesis dan berbagai-bagai rupa lagi.

butterandbanana-aku pun nampak jenis tu jugak! banyak kali pulak tu!

goro-yg pastinya utk tolong org.

serunai fakir-saya pun harap macam tu, cuma sekarang ni saya terpaksa pentingkan yg lebih penting dahulu.