Jumaat, 31 Oktober 2008

Hmm...

Senarionya:
Seorang suami yg sedang memarahi isterinya.

Dialognya:
"Sayang! Mulai hari ni, abg tak nak sayang tolak kepala abang!!!"

Kesimpulannya:
Kalian simpullah sendiri...

24 ulasan:

Pegawai Khalwat berkata...

kepala apa yang ditolak?

PuTeRi CaHaYa berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
PuTeRi CaHaYa berkata...

Jawab si isteri
"Baik...!!"

Anak Antu Seni berkata...

jangan tolak.. tapi tarik...

rOhock berkata...

HAHAHAAAA...KEPALA YANG MANA SATU NI...HAHAHAHAHA

artsoul berkata...

kesimpulannye...kepada istri2,jgn la tolak kepala suami tu...tk baik,belai la kepala suami...kan syurga diatas kepala suami...eh!silap...bawah tapak kaki suami...hehehhe :P

tegezoot berkata...

pegawai khalwat- ang mau kepala mana?

puteri cahaya- nak mendapat la tu!

anak antu seni- hahaha kacau!

rohock- rasa2?

artsoul- pandai ang cakap no! aku nak kawin dgn ang la lagu nih!

rOhock berkata...

HAHAHA,,MANA GU TAHU...LU LAGI MENGETAHUI....HAHAHAHA....PUTERI CAHAYA KE YANG DIMAKSUD KAN SEBAGAI BINI DALAM SKETSA LU NI...HAHAHAHAHA

Ku Keng berkata...

Dalam kemarahan pun dia bersayang. Itulah kasih namanya.

Tanpa Nama berkata...

alahai abg..
tak payahla marah-marah. cuba cakap baik-baik.. sejuk ati isteri dengar ;)

tegezoot berkata...

rohock- hahahahaha

kukeng- marah2 sayang ye? macam tu la... sapa tak sayang bini woi!

rena- awak apa tahu? awak belum kahwin lagi! hehe

addyaholix berkata...

kepala otak, kepala lutut atau kepala apa yg ko maksudkan?

Bunga Rampai berkata...

Pasangan romantis!!

p/s terima kasih tentang ketupat gajah tu - pasti sangaaaaaat sebab bila cicah susu pekat manis!

Salam :)

tegezoot berkata...

addyaholix- kepala apa yg ko nak? pilih saja! hahaha

bunga rampai- romantis yg sinis.

Mak Su berkata...

o

AL-BIMA SAKTI berkata...

lama2 takde tolak ansur lagi dah,
dah kena bertolak-tolak lak...

tegezoot berkata...

mak su- o bulat.

al-bima sakti- lain macam bunyinye..

naz ilyn berkata...

Salam..

kenapa nak tolak..

p/s: rezeki jangan ditolak..musuh jangan dicari..

tegezoot berkata...

naz ilyn- paham subteks ni...

armmean berkata...

hahaha..kalau dok pikiaq2, jiwa boleh kacau ni..

tegezoot berkata...

pikiaq pun nak kena pakai kepala jugak! silap pilih kepala, jiwa pasti kacau! hahhaha

The Island of NAMOYAKI, berkata...

huicks?

uihh, dah kena pesan-pesan 3 kali, "jangan kamu marahh"

Unknown berkata...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

蒜泥白肉Lynn berkata...

That's actually really cool!亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,
三級片,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,成人圖片區