Sabtu, 22 Disember 2007

Kalau mata masuk habuk?

Ba ba berubah,

Ba ba beralih,

Ta ta tarik!

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mata masuk abuk?
meh nak tolong tiup meh
fuuh!! fuuh!!

Butaseni@Wan Raja berkata...

wahhh blog ni kalau tuan guru sendeng MKH tengok pun dia tangan atas tangan bawah kat hang ni

nanti kalau adiputra mai risik hang jangan lupa ajak aku.aku jadi kasturi sudahlah

jinggo berkata...

ba ba ba ba ba black sheepppp....
ba ba ba ba ba babai......
ta ta ta ta ta takutnyaaaaa......
he he he he he hebatnyaaaa......

Mak Su berkata...

babablack sheep have you any wool? yes sir yes sir three bags full

eye mo ada, nak ker?

tegezoot berkata...

rena- tiup saja tau! jgn lebih2..

butaseni-aku merajuk dengan ang! ang tipu aku dgn lat hidup2!

jinggo-gagap rupanya?

maksu-hehe..ok saya ok hehe...

- G O R O - berkata...

Rena tiup tue..

mata saya pun masuk habuk juga.

Tanpa Nama berkata...

gunakan eyemo!

Bunga Rampai berkata...

Keluarkan. Guna cara terbaik. Habuk terlalu seni.

Berubah, beralih, tarik! ... buat teh tarik ka? Nak sekole!

Salam :-)

suriani berkata...

entah nak kata seni ke haper entry kali ni...

tapi lain dari normal sket, la!

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
tegezoot berkata...

goro- kalau aku rena tiup, kalau engkau lebih lagi arr!

kamaruladli- dah lama tak guna...

bungarampai-Bungarampai jauh lebih seni dari seninya habuk.

umi ameer- entry ni seni sebab bungarampai kata habuk tu seni!

blackpurple @ jowopinter berkata...

Memang sah paranormal kau ni!

tegezoot berkata...

blackpurple@jowopinter- kau pun termasuk golongan aku jugak!

Pegawai Khalwat berkata...

Hang orang silat takpala mata macam rimau, malam bole nampak.

Aku ni manusia biasa, mata gelap kalu, kelam

Abih? Tak reti-reti nak tukar kaler font bagi terang? Rosak mata aku nak baca!!

Chik chuMeLL berkata...

mata masuk habuk ek...cabut jap mata tu..rendam dlm air..then,masukkn balik..haa..dh bersih pn..
hehee..salam kenal..

cheerio..!!

tegezoot berkata...

pegawaikhalwat- ok2! ang mau kaler apa? tulih2!!!

tegezoot berkata...

insan biasa- thanks for the tips and salam kenal kembali!