Ahad, 11 April 2010

0

Banyak yang aku temui...

Banyak lagi yang aku hilang.

8 ulasan:

Natra berkata...

ye ke? Apakah yang ditemui itu sehinggakan menyebabkan banyak kehilangan?

Fadzli berkata...

macam tu rupenyer

Bunga Rampai berkata...

Mudah-mudahan yang ditemui itu tulus barakah, dan yang hilang itu kudus sedekah.

Salam :)

Norizan Mohd Rashid berkata...

setiap pertemuan dan kehilangan adalah lumrah kehidupan... setiap pertemuan pasti ada perpisahan... setiap kehilangan pasti ada pengganti... semua itu janji sebuah kehidupan...

namoyaki berkata...

yang terawal dan yang terakhir,

awal mula yang "1",
kemudian dibimbing oleh yang ke "2",

pada demi yang "1" demi menyerah,

pada demi yang ke "2" demi pembimbing cahaya,

pada demi kedua-duanya,
pada yang terlalu kasih lagi terlalu penyayang,
pada cinta yang terlalu luhur,
pada cinta dan kasih sayangnya yang sangat tinggi,


aku bersaksi,
aku bersaksi berserta dengan segala sekalian alam,







salam hormat sahabat,

Effyliani's Life berkata...

masih berkarya lg ya. tak salah masa sekolah rendah ada satu puisi/sajak pendek hang tulis "aku adalah aku .." ingat ayat depan je.

Tanpa Nama berkata...

lama xupdate dok tgu..update

tegezoot berkata...

zeqhty-hehe ada la...

fadzli- macam tu la..

bungarampai- InsyaAllah, trima kasih!

Norizan- Sgt setuju!

Namoyaki-Trima kasih...

Effyliani- hehe aku pon dh tak ingat.. cmna ang bleh igt lg nih?

tnpa nama- InsyaAllah...